Invitation Project completed

This is my first visually animated song. You can’t really call this a video. Overall it looks like I meant it to look. It sure sounds like I meant it to sound. Have fun watching and listening!

Advertisements

11 thoughts on “Invitation Project completed

  1. Lovely! Jazz is some of the hardest music to sing, in my opinion, and this was very nice to hear, done well! Good work, my friend. 🙂

  2. Pingback: Retrospective: A Year of Blogging / Jahresrückblick | Bilingual Gallery

    • Nein, kein Profi, aber ich habe schon systematisch singen gelernt und an dem Stück habe ich lange geübt. Es ist in all den Jahren das schwierigste Stück gewesen – mit Abstand. Es ist allerdings auch mein Liebling. Je schwieriger, desto interessanter.

    • Dankeschön! 🙂

      Auf dem Jazzweekend singen ist sicher ein Alptraum. Beim letzten hab ich mir nur ein Konzert angehört und da funktionierte nichts und das Publikum war so unruhig, dass wirklich keine Stimmung aufkam. An den Musikern hat’s wirklich nicht gelegen.

      Täusche ich mich, oder hat die Qualität der Jazzweekends nachgelassen?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s