Mallards / Stockenten

My experience in animal photography is still very limited, that’s why I’m grateful for this drake’s patience. It looks like he is flirting with me, doesn’t it?

~~~~~

Viele Tiere habe ich noch nicht fotografiert, deswegen bin ich sehr froh, dass der Erpel hier mit mir so viel Geduld hatte. Sieht so aus, also würde er mit mir flirten, nicht wahr?

This young gentleman is growing up. It won’t be long until he’ll have a full adult plumage.

~~~~~

Der junge Herr hat bald sein volles Erwachsengefieder.

I hope he’s saying nice things!

~~~~~

Ich hoffe, der meckert nicht!

Advertisements

3 thoughts on “Mallards / Stockenten

  1. Hast du schon gesehen? An der D…u am Anleger der Prü…in… Fähre lebt eine Mandarinente. Die schwimmt immer schön mit den Stockenten rum, als wär sie auch eine 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s